Atrium Promenada, zlokalizowana przy ulicy Ostrobramskiej, to nie kolejne centrum handlowe irytujące tłokiem, hałasem, i niemożnością znalezienia schodów. Jest tu elegancko i przyjemnie, a po ostatniej metamorfozie przestrzeń cieszy oko bardzo fotogeniczną Aleją Fontann. Wrażenie robi też nowootwarta strefa kawiarniano - restauracyjna: Republika Smaku.

 


 

Intensywne prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi. Obiekt po modernizacji zyskał 13 200 m2 nowej powierzchni najmu, które obecnie wynosi łącznie 51 200 m2. Wyróżnia się unikatową na skalę europejską architekturą i nowoczesnym designem, który nawiązuje do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych – Grand Magasin - światowych stolic mody: Paryża, Mediolanu, Londynu i Nowego Jorku.

Tworzenie wspaniałych miejsc – placemaking na prawym brzegu stolicy

Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. W wyniku przeprowadzonej transformacji pasaż główny zmienił się w wyjątkową pod względem architektury i atmosfery przestrzeń, Aleję Fontann. Stworzona została również strefa restauracyjna z oryginalną, eklektyczną architekturą, będącą połączeniem nowoczesnego bistro i stylu retro francuskich kafejek.

Dzięki rozbudowie i remodelingu pasażu głównego Atrium Promenada zyskała aż 44 nowe salony w najnowszych konceptach sprzedażowych, w tym polskie premiery międzynarodowych marek. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty salon marki THUN, oferującej stylowe elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz, należącej do portfolio Grupy GPoland. Grupa działająca na rynku międzynarodowych marek modowych otworzyła również salon IMPERIAL, ELISABETTA FRANCCHI, a także PINKO. W Alei Fontann pojawiły się także flagowe salony Grupy Inditex - światowego giganta w świecie mody - w nowej lokaizacji w centrum Alei Fontann został otwarty flagowy salon marki ZARA w nowej odsłonie, pojawiła się także nieobecna dotąd w centrum marka Massimo Dutti. Wśród nowych najemców jest także pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept.

- Trzy lata temu rozpoczęliśmy etapową przebudowę Atrium Promenada, będąc świadomi  potencjału wzrostu tego centrum jako obiektu o silnej pozycji, położonego w coraz bardziej dynamicznie rozwijającej się części aglomeracji miejskiej. Potrzeby i oczekiwania klientów związane z poszerzeniem oferty gastronomicznej, rozrywkowej i modowej napędzają nasz program przebudowy i rozbudowy. Spotkał się on także z dużym zainteresowaniem najemców i wysokim zapotrzebowaniem na powierzchnię handlową w otwartej właśnie części  przebudowanego centrum. Atrium Promenada, nasze flagowe centrum, przechodzi gruntowną modernizację i rozbudowę, czerpiąc ze światowych trendów, pojawiających się na rynku innowacji, a także monitorując i zaspokajając zmieniające się oczekiwania i style spędzania wolnego czasu przez klientów. Naszą strategią jest tworzenie wspaniałych miejsc poprzez przebudowywanie i udoskonalanie naszych kluczowych obiektów, zlokalizowanych w silnych ośrodkach miejskich. Atrium Promenada jest doskonałym przykładem tej strategii –  ze 150 salonami różnych marek i inspirującymi strefami sprzyjającymi spotkaniom oraz wspólnemu spędzaniu wolnego czasu. - mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

 


 

Aleja Fontann – nowoczesny warszawski salon mody i inspiracji

Atrium Promenada zaprezentowała eleganckie i nowoczesne wnętrza Alei Fontann, która powstała w wyniku modernizacji pasażu głównego. Wnetrza zostały zaprojektowane z dbałością o detale i najwyższą jakość wykończeń. Są pełne światła dzięki przeszklonemu sufitowi, kryształowym żyrandolom i transparentnym balustradom. Wrażenie ekskluzywności potęguje przestrzenny pasaż z podwójnymi, sześciometrowymi witrynami flagowych salonów modowych, oraz nowe strefy wypoczynku, przypominające przytulne wyspy relaksu, wokół których spacerują i spotykają się goście centrum. Centralnym punktem Alei jest majestatyczna fontanna o średnicy 5 metrów, tworząca magiczny nastrój dzięki zsynchronizowanej grze świateł, wody i muzyki.

W Alei Fontann mają premierę, zlokalizowane w prestiżowej części o podwójnych 6-metrowych witrynach,  flagowe salony marek  Massimo Dutti, Guess, CK Jeans,  oraz pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon E-obuwie. Sąsiaduja z nimi flagowe koncepty marek, które są już znane klientom centrum: ZARA, Ochnik, ECCO, Timberland oraz 4F, Sizeer, Sinsai i Mohito. Na parterze Alei Fontann oraz jej bezpośrednim sąsiedztwie po raz pierwszy dostępna jest najnowsza oferta marek Deni Cler, Elisabetta Franchi, Pierre Cardin, Premium Home, Imperial, New Balance. Po przerwie wróciły w odświeżonych konceptach sprzedażowych salony Tommy Hilfiger, Weekend by Max Mara, Marella, Pinko, Liu Jo, Vistula, Lanoro, Calzedonia, W. Kruk, Molton, nowy koncept wprowadza również perfumeria Sephora. Lokalną ofertę multibrandową zaprezentują Concept Store1 i Slow Concept Store.

Nowy wymiar gastronomii - foodertainment

W Atrium Promenada po modernizacji została otwarta również nowa strefa restauracyjna. Jej nazwa - Republika Smaku - oddaje unikalną atmosferę, wykreowaną dzięki inspirującemu projektowi architektonicznemu i drobiazgowo dopracowanej aranżacji wnętrz. Republika Smaku jest nowoczesną przestrzenią o światowej klasy standardzie i wielkomiejskiej atmosferze, utrzymaną w atrakcyjnym, eklektycznym stylu. Nowa przestrzeń stanowi niezwykle efektowne połączenie stylu retro, przywodzącego na myśl szyk francuskich kafejek i swobodnego stylu boho, bliskiego niezobowiązującemu klimatowi nowojorskich lokali. W nowej przestrzeni, mogącej ugościć jednocześnie około 500 osób, znajduje się 10 popularnych konceptów restauracyjnych, z uzupełniającym się menu z różnych stron świata. Wśród najemców są popularne marki gastronomiczne i koncepty sieciowe: McDonald’s, Burger King, Pizza Hut, Thai Wok, Berlin Döner Kebap, Salad Story, Bon Apetito, Klooski Bistro Bar oraz North Fish, a także kawiarnia Starbucks.

- Warto podkreślić, że prowadziliśmy modernizację Atrium Promenada nie zamykając naszego centrum handlowego. Po tym etapie przebudowy możemy zaoferować naszym Klientom naprawdę ciekawą ofertę modową udostępniając unikatowe połączenie marek i bogaty wachlarz usług. Jestem przekonany, że nowa Aleja Fontann z nową ofertą modową, klimatyczna strefa food court z dziesięcioma popularnymi konceptami gastronomicznymi, a także nowoczesne i unikatowe przestrzenie centrum pozwolą nam nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale też inspirować ich i zachęcać do spędzania w Promenadzie coraz więcej wolnego czasu. Dodatkowo dla wygody naszych zmotoryzowanych Klientów przygotowaliśmy łącznie około 1 800 miejsc parkingowych. - mówi Tomasz Hoffman, dyrektor centrum handlowego Atrium Promenada.

Atrium European Real Estate Limited

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Na dzień 30 czerwca 2018 w portfolio Grupy znajdują się 34 centra i nieruchomości handlowe zlokalizowane w czterech krajach, o wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 900 000 mkw. W pierwszym półroczu 2018 Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 94,3 mln euro, natomiast rok 2017 roku zakończyła z wynikiem 198,7 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

Atrium w Polsce

Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych, o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej na dzień 30 czerwca 2018 roku 535,300 mkw. Na koniec pierwszego półrocza 2018 roku Atrium w Polsce uzyskało przychód z najmu brutto w wysokości 49,6 mln euro. W sierpniu Atrium ogłosiło, że chce nabyć Wars Sawa Junior, centrum handlowe znajdujace się w samym sercu Warszawy, w najbardziej atrakcyjnym obszarze handlowym za kwotę 301,5 mln euro. Przejęcie Wars, Sawa, Junior jest uzależnione od uzyskania odpowiednich zgód i planowane jest na czwarty kwartał tego roku.

 

 


Kategoria: Lifestyle | Źródło:  Redakcja Kulturalnie.waw.pl | Cena:  darmowa
Kolportaż:  internet




comments powered by Disqus



redakcja / kontakt | reklama | linki | regulamin i polityka prywatności| korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies
--