Katalog IKEA 2019 – świętujemy bogactwo domowego życia

 



Już jest! Nowy Katalog IKEA 2019 jest dostępny w Polsce. W tym roku chcemy docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zapraszamy naszych czytelników do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko. Każdy z nich ma do opowiedzenia ciekawą historię, wypełnioną emocjami i potrzebami jego mieszkańców. Mamy nadzieję, że klienci IKEA w nowym Katalogu nie tylko znajdą produkty i pomysły do wykorzystania w codziennym życiu, ale że rozbudzi on również zainteresowanie wyposażeniem wnętrz i zainspiruje do dalszych poszukiwań w sklepach IKEA i na IKEA.pl.  

Nowy Katalog oznacza nadejście ekscytujących zmian! W jego poprzednich edycjach IKEA zawsze prezentowała inspirujące aranżacje wnętrz w podziale na funkcje, np. sypialnię czy kuchnię. W tym roku koncepcja została zmieniona – pojawiły się aranżacje całych domów. Przestrzenie zostały zaprojektowane, uwzględniając potrzeby ludzi, którzy mogliby w nich zamieszkać, są pełne konkretnych pomysłów oraz opierają się na wnioskach i obserwacjach Raportu IKEA Życie w domu. Dzięki nim wiemy między innymi, że aż 49% ludzi uważa za główną przyczynę kłótni w domu odmienne spojrzenie na kwestię bałaganu i posiadanie zbyt wielu drobiazgów. Ponieważ w wielu domach toczą się potyczki między zwolennikami minimalizmu i miłośnikami „artystycznego” nieładu, nowy Katalog IKEA jest pełen pomysłów na pogodzenie potrzeb wszystkich domowników.

IKEA. Niech Żyje Dom!

W tym roku koncentrujemy się na życiu w domu ze wszystkim, co się z tym wiąże: radościami, codziennymi wyzwaniami, ale i niekiedy napięciami. Wierzymy, że poprzez umiejętne zrównoważenie przestrzeni „ja” i „my”, wykorzystanie odpowiednich produktów i sprytnych rozwiązań można sprawić, by codzienne życie w domu stało się lepsze.   Tegoroczne działania to także kontynuacja komunikacji „IKEA. Niech Żyje Dom!”
w odświeżonej odsłonie – mówi Filip Fiedorow, Dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.

Wyjątkowe nowości i zaskakujące kolekcje

Katalog IKEA 2019 jest pełen nowości na wielu płaszczyznach – od produktów, przez wzory i materiały. IKEA zależy na różnorodności nastrojów i inspiracji, aby wszyscy mogli znaleźć coś dla siebie oraz dla domu w każdym kolejnym sezonie. W Katalogu są już subtelne zapowiedzi kolorystyki i stylów, które zachwycą klientów IKEA swoją wyjątkowością 4 razy w roku.

W IKEA przez cały rok będą pojawiać się zaskakujące i różnorodne serie – warto śledzić zwłaszcza kolekcje specjalne, powstałe we współpracy z nieszablonowymi artystami. Już jesienią do sklepów zawitają oryginalne serie FÖREMÅL czy SAMMANHANG, a wiosną i latem 2019 roku swoją premierę będzie miała miedzy innymi kolekcja ART EVENT oraz FREKVENS. Wyjątkowym podziękowaniem IKEA za 75 lat wspólnego życia w domu będzie seria produktów vintage o ponadczasowym wzornictwie - GRATULERA. Z okazji jubileuszu do asortymentu powróci kilka ikon stylu z lat 1950-1960, 1970-1980 oraz 1990-2000.

Rozwój IKEA w Polsce

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. Jednym z podstawowych założeń strategii IKEA na polskim rynku jest zwiększanie dostępności produktów i usług.

Chcemy inspirować Polaków i odpowiadać na ich potrzeby, zachęcając do korzystania
z naszych pięknych oraz funkcjonalnych rozwiązań dla domu. Dążymy do tego, aby jak najwięcej osób mogło robić zakupy w łatwy i wygodny sposób – gdzie, kiedy i jak chcą. Ostatnie lata to okres bardzo dynamicznego rozwoju IKEA w Polsce. Pracowaliśmy nad kolejnymi kanałami sprzedaży, m.in. otwierając nowe sklepy i rozwijając sprzedaż przez Internet, stworzyliśmy również zupełnie nowe na rynku formaty, takie jak Kuchnia Spotkań IKEA czy Centrum IKEA dla Firm. Obecnie intensywnie pracujemy nad otwarciem trzeciego sklepu IKEA w Warszawie, w centrum handlowym Blue City mówi Katarzyna Balashov, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej IKEA Retail w Polsce.

IKEA w Blue City będzie unikalnym w skali światowej konceptem i trzecią lokalizacją
w Warszawie. Nowy, mniejszy format w centrum miasta wyposażony zostanie
w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. Otwarcie przewidywane jest na jesień bieżącego roku.


 

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.

Grupa IKEA w Polsce posiada obecnie dziesięć sklepów (w drugiej połowie br. otworzy jedenasty w centrum handlowym Blue City) i zarządza pięcioma centrami handlowymi poprzez IKEA  Centres Polska. Zlokalizowane
w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego  Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i  Wschodniej. Do Grupy IKEA w Polsce należy również sześć farm wiatrowych,  które zapewniają jej niezależność energetyczną.

W roku finansowym 2017 ponad 28 mln osób odwiedziło sklepy IKEA, a strona www.IKEA.pl odnotowała ok. 91 mln wizyt.

Dodatkowych informacji udziela:

Małgorzata Jezierska

Specjalista ds. PR

E-mail: malgorzata.jezierska@ikea.com








Fakty i liczby na temat Katalogu IKEA 2019

Wersja drukowana

  • Liczba stron w wersji podstawowej: 280 + 4 strony okładki

  • Liczba drukowanych kopii: ~ 190 000 000

  • Liczba organizacji krajowych IKEA/krajów: 50/55

Nowy kraj: w Bahrainie i na Łotwie ukaże się pierwsza pełna wersja Katalogu 2019.

  • Liczba języków: 38

  • Liczba katalogów dystrybuowanych w Polsce: w okresie 20.08 – 09.09 br. do skrzynek pocztowych trafi około 5,260,000 sztuk katalogu, czyli dotrzemy do co trzeciego gospodarstwa domowego w Polsce.

  • Dystrybucja bezpośrednia do skrzynek pocztowych będzie prowadzona na określonym obszarze wokół 10 sklepów IKEA (Warszawa, Gdańsk, Bydgoszcz, Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków, Lublin) oraz 5 Punktów Odbioru Zamówień (Szczecin, Kalisz, Opole, Białystok, Rzeszów).

  • Od 2014 roku katalog IKEA jest drukowany w 100% na papierze z certyfikatem Forest Stewardship Council™ (FSC™ Mix Credit). Oznacza to, że papier wykorzystywany do produkcji katalogu pochodzi z bardziej zrównoważonych źródeł. Po wykorzystaniu katalog w wersji papierowej można oddać do recyklingu.

Wersja cyfrowa

  • Katalog IKEA w wersji cyfrowej jest dostępny na stronie IKEA.pl oraz w aplikacji mobilnej od dnia premiery, czyli od 20 sierpnia 2018.

  • Tegoroczny katalog będzie identyczny w wersji drukowanej i w wersji cyfrowej.

  • Wersje cyfrowe są responsywne i dostosowują się do urządzeń, na których przeglądany jest katalog (komputer/smartfon), dodatkowo ułatwiają bezpośrednie przejście do stron z informacjami o poszczególnych produktach z katalogu oraz możliwością zrobienia zakupów przez internet. Możliwe będzie również pobranie wersji cyfrowej katalogu w formacie PDF na swój komputer.

 


Kategoria: Lifestyle | Źródło:  Redakcja Kulturalnie.waw.pl | Cena:  darmowa
Kolportaż:  internet




comments powered by Disqus
Tagi dla tej recenzji:
IKEA katalog Ikea



redakcja / kontakt | reklama | linki | regulamin i polityka prywatności| korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies
--