Dzięki szmince Sephora od dziś każdy może wesprzeć zawodowy rozwój Polek!

 

Limitowana edycja szminki LipStories, która wesprze program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA właśnie trafiła do perfumerii Sephora w całej Polsce. Dochód ze sprzedaży pomadki nr 22 zostanie przekazany Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką na organizację kursów i warsztatów dla Polek, które szukają pracy lub chcą zakładać swoje firmy.

 

 - Kiedy w grudniu spotkałam się z Sephora, która przyszła do nas z pomysłem wspólnej akcji, miałam poczucie, że zjawił się św. Mikołaj i dał mi wspaniały prezent na długo przed świętami – mówi Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. – Pamiętam ten czas, gdy biuro Sukcesu Pisanego Szminką mieściło się jeszcze w salonie, w moim domu, a ja marzyłam wówczas nieśmiało, że ktoś, kiedyś stworzy szminkę specjalnie dla nas. I teraz to marzenie się spełniło. Dzięki tej szmince będziemy mogły wesprzeć jeszcze więcej kobiet, co jest i moją życiową misją, i misją naszej Fundacji. Jestem ogromnie szczęśliwa i wzruszona. Bardzo dziękuję Sephora za zaufanie i docenienie naszych działań.

 

Skąd pomysł na wspólną akcję?

 

Jak wynika z raportu „Praca i przedsiębiorczość kobiet – potencjał do wykorzystania w Polsce”* -  4 z 10 Polek w wieku tzw. produkcyjnym nie pracuje i nie szuka pracy. Dzieje się tak, ponieważ natrafiają na wiele barier – najważniejsze z nich to brak wiedzy potrzebnej, by wrócić na rynek pracy lub założyć własną firmę, problem z godzeniem pracy z opieką nad dziećmi i starzejącymi się rodzicami oraz brak pewności siebie. Z badań Fundacji SPS wynika, że ogranicza on aż co drugą Polkę. Ponad połowa (56%) uważa, że jest złą matką, kiedy zostaje w pracy po godzinach. Program Sukces TO JA powstał, by to zmienić. W ciągu ostatniego pół roku udało się przeszkolić kilkanaście tysięcy kobiet – zarówno podczas warsztatów, konferencji, jak i kursów on-line. By wesprzeć kobiety lokalnie, w listopadzie 2017 roku powstała sieć ambasadorek Sukces TO JA. Ambasadorki to kobiety biznesu z dużym doświadczeniem zawodowym, których misją jest wspieranie innych kobiet w odnajdywaniu własnej ścieżki kariery. W tej chwili działa ich już 17, m.in. w Szczecinie, Trójmieście, Wronkach, Poznaniu, Łodzi, Opolu, Wrocławiu i Zielonej Górze.

 


 

Budowanie pewności siebie u kobiet, dodawanie odwagi i wspieranie na drodze do sukcesu to misja ważna także dla Sephora. - Nie bez powodu wybraliśmy czerwony kolor dla pomadki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, czerwień, to od zawsze kolor odwagi i pewności siebie – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.- Naszą misją jest wspieranie kobiet w rozwoju swoich kompetencji i dążeniu do samorealizacji. Mam nadzieję, że dzięki temu wspólnemu projektowi wiele Pań napisze naszą szminką swoje historie sukcesu i wesprze swoje koleżanki w ich drodze na szczyt – dodaje na koniec.

 

Szminka nr 22 z serii Sephora LipStories w pięknym czerwonym kolorze dostępna będzie w wybranych perfumeriach Sephora już od 26 lutego. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na działania w ramach największego programu aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

 

O programie Sukces TO JA:

Ogólnopolski program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA zainaugurowany został w październiku 2016 roku przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką, pierwszą w Polsce organizację, która kompleksowo wspiera i promuje działania kobiet w obszarach biznesu i przedsiębiorczości.

To dziś największy i najbardziej kompleksowy tego typu projekt dedykowany kobietom w Polsce realizowany przy współpracy Fundacji Coca-Cola w Atlancie. Tworzy go ponad 40 ekspertów, z różnych dziedzin, którzy udostępniają swoją wiedzę i praktyczne umiejętności kobietom niezależnie od miejsca zamieszkania i możliwości finansowych. Udział w przygotowanych przez Sukces TO JA warsztatach i szkoleniach jest całkowicie bezpłatny. Program dedykowany jest kobietom chcącym powrócić na rynek pracy, znaleźć lepszą pracę lub zdobyć wiedzę i kompetencje niezbędne do tego, by założyć i prowadzić działalność gospodarczą bądź start-up. Celem projektu jest przygotowanie kobiet w Polsce do podjęcia nowej pracy lub założenia działalności gospodarczej dzięki poszerzeniu ich umiejętności i kompetencji zawodowych. W ramach programu oferowane są bezpłatnie stacjonarne warsztaty i konferencje oraz kursy online na platformie www.sukcestoja.pl   

 


 

O Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

 

Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Zarachowicz. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl i www.sukcestoja.pl

 

*Raport zrealizowany został w 2017 roku przez Deloitte na zlecenie firmy Coca-Cola, partnera ogólnopolskiego programu aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA.

_______________________________________________________________________________

 

KONKURS! Mamy dla Was egzemplarz tej szminki! Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie: ile Polek na 10 w wieku tzw. produkcyjnym nie pracuje i nie szuka pracy? Odpowiedź znajdziecie w tekście powyżej. Na zgłoszenia czekamy do końca środy, przesyłajcie ją na adres marta@kulturalnie.waw.pl, w tytule wiadomości wpisując: "Sukces to ja". Jedna spośród osób, które to uczynią udzielając prawidłowej odpowiedzi, otrzyma przed końcem czwartku wiadomość z prośbą o podanie danych do wysyłki nagrody. Powodzenia!

 


Kategoria: Aktualności | Źródło:  Redakcja Kulturalnie.waw.pl | Cena:  darmowa
Kolportaż:  internet




comments powered by Disqus
Tagi dla tej recenzji:
LipStories Sephora szminka



redakcja / kontakt | reklama | linki | regulamin i polityka prywatności| korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies
--