27  października odbędzie się druga edycja konferencji Event Biznes. To pierwsze w Polsce wydarzenie poświęcone w całości tematyce event marketingu. Wśród prelegentów
znajdują się eksperci tacy jak Paweł Tkaczyk czy Natalia Hatalska oraz jeden z najbardziej cenionych polskich konferansjerów - Marcin Prokop.

 

Konferencja Event Biznes poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednemu
z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem osiągać cele biznesowe.

Tegoroczna edycja, podobnie jak poprzednia, zgromadzi specjalistów z zakresu organizacji eventów oraz ich zleceniodawców – marketerów, przedstawicieli działów PR, HR i zakupów z dużych i mniejszych firm.

Program konferencji został podzielony na cztery bloki. W ramach każdego z nich uczestnicy konferencji otrzymają kompendium wiedzy dotyczącej skutecznego projektowania i realizacji eventów ukierunkowanych na efektywność, budowanie zaangażowania oraz osiąganie marketingowych i biznesowych celów. Dowiedzą się także, jak mierzyć ich skuteczność oraz gdzie szukać inspiracji i jak wykorzystywać nowe technologie. Eksperci, w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, zaprezentują nie tylko teoretyczne rozwiązania, ale podzielą się również cennymi studiami przypadków i wzorcowymi realizacjami.

Pierwsza edycja konferencji Event Biznes pokazała nam, jak duże jest zapotrzebowanie na ekspercką wiedzę i dzielenie się doświadczeniem zarówno w samej branży eventowej, jak i wśród jej zleceniodawców. Edukacja, poszerzanie horyzontów, dostęp do najnowszych rozwiązań i innowacyjnych narzędzi wykorzystywanych w event marketingu – to główne korzyści, jakie wyniosą uczestnicy realizowanego przez nas drugi rok z rzędu wydarzenia. Wierzymy, że w specjalnie zaprojektowanym przez ekspertów programie każdy znajdzie coś dla siebie – coś, co z powodzeniem będzie mógł wdrożyć w realizowanych przez siebie eventach – komentuje Adam Zagajewski, Wiceprezes Zarządu SBE.

Konferencja odbędzie się 27 października 2015 r. w EXPO XXI Warszawa. Jej organizatorem jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. Wśród patronów medialnych znaleźli się – MICE Poland, Eventmapa.pl, konferencje.pl, OHH Magazine, eventplatforma.pl oraz blogi:  strefaMICE.pl, eventowablogerka.pl, osobyzasoby.pl. Partnerami wydarzenia są: Expo XXI Warszawa, Triangoo, Brill AV Media, Aram, LexCare, Evenea, Conventica, Monitori oraz Rent Design i Colors of Design. Partnerami merytorycznymi konferencji są: Meetingplanner.pl oraz firmy FEELDOTHINK Rafał Ohme i NEUROHM, która jako firma badawcza i konsultingowa wykorzystując neurometody wspiera swoich klientów na etapie budowania strategii oraz jej wdrażania. 

Więcej informacji na temat konferencji można uzyskać na stronie: www.eventbiznes.pl

 

 PROGRAM:

9:00 – 9:45 rejestracja

BLOK 1: ZAANGAŻOWANIE, EMOCJE, DOŚWIADCZENIE

9:45 – 10:30 Prelegent: Colja M. Dams, CEO, Vok Dams Agency for Events & Live-Marketing (Berlin)
                          Temat: Live Campaigns: Trends in Events

10:30 – 11:00 Prelegent: Prof. Rafał Ohme, Profesor nadzwyczajny psychologii. Jeden z pionierów neuronauki konsumenckiej. Bada emocje. Jego metody wykorzystują w reklamie, przemyśle filmowym, muzycznym i biznesie na całym świecie.
                          Temat: Czuję więc jestem. Ukryta moc emocji i intuicji.

11:00 – 11:15 przerwa kawowa

BLOK 2: EVENT JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE – CASE STUDY WYBRANYCH EVENTÓW

11:15 – 11:45 Prelegent: Izabela Głodek, Group Brand Director  Żywiec and Cider

                Temat: Męskie Granie / Grupa Żywiec  

·         Kampania zintegrowana, której podstawą jest event. Jak Męskie Granie buduje pozycję marki

11:45 – 12:15 Prelegent: Piotr Jaworowicz, Kierownik Zespół Projektów Eventowych, Obszar Dyrektora   Wykonawczego ds. Marketingu PKN ORLEN S.A.
                               Temat: Orlen Warsaw Marathon / Orlen 

·         Orlen Warsaw Marathon – dlaczego event biegowy stał się wizytówką marki paliwowej?

12:15 – 12:45 Prelegent: Łukasz Kosuniak, B2B Marketing Manager
                          Temat: Samsung Business Summit / Sumsung Konferencja, która nigdy się nie kończy – jak przejść od wydarzenia do procesu 

·         Samsung Business Summit – konferencje, która nigdy się nie kończy. W jaki sposób event staje się skutecznym startem procesu, który ma kluczowe znaczenie dla firmy.

12:45 – 13:30 lunch

BLOK 3: SKUTECZNOŚĆ, MIERZALNOŚĆ, ZASIĘG

 

13:30 – 14:15 Prelegent: Marcin Prokop
                         Temat:
      Jak skutecznie wykorzystać eventy do tworzenia „marki osobistej”? Czym jest marka osobista i jak ją budować?

14:15 – 14:45 Prelegent: Wojciech Pronobis,  członek Zarządu Stowarzyszenia Marketing4Business. trener biznesu w ramach szkolen HBRV Polska.
                            Temat: TEMAT: Dopasowanie eventu do odbiorców B2B, B2C – ujęcie przekrojowe.

14:45 - 15:30   Prelegent: Artur Łobanowski, Prezes Sponsoring Expert
                           Temat: Skuteczność i efektywność sponsoringu w obszarze sportu i kultury

15:30 – 15:45 przerwa kawowa

BLOK 4: INSPIRACJE, PRZYSZŁOŚĆ, NOWE TECHNOLOGIE

 

15:45 – 16:15 Prelegent: Paweł Tkaczyk –  prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu i sprzedaży uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu.                         

Temat:      Budowanie przez przeżywanie – o różnych stopniach angażowania konsumenta, lekcjach teatrologii w podręcznikach budowania marki i… radzieckich misjach kosmicznych.

16:15 – 16:45 Prelegent: Natalia Hatalska - Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, obserwatorka i analityk trendów.
                               Temat:      Millenials i charakterystyka pokolenia w świetle nowych zachowań konsumenckich

16:45 – 17:15 Prelegent: Arkadiusz Ejsak, Managing Director EJSAK GROUP
                           Temat:  Nowe technologie w eventach   

17:15 – 17:45 Prelegent: Olga Krzemińska-Zasadzka, Vice Prezes SBE, Managing Director Agencja Power
                          Temat: Podsumowanie konferencji. Najciekawsze europejskie i światowe realizacje ubiegłego roku


Kategoria: Informacje prasowe | Źródło:  Informacje prasowe | Cena: 
Kolportaż: 




comments powered by Disqus
Tagi dla tej recenzji:



redakcja / kontakt | reklama | linki | regulamin i polityka prywatności| korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies
--