„Podwórko NIVEA”
– nowe Rodzinne Miejsce Zabaw na mapie Polski

Marka NIVEA przedstawia wyjątkową  odsłonę projektu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR)


Już w lutym 2015 roku rusza najnowsza odsłona społecznego projektu marki NIVEA pod nazwą „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw. W ramach kolejnej, tym razem łączącej pokolenia inicjatywy, marka ufunduje w całej Polsce 40 niepowtarzalnych placów zabaw, przygotowanych z myślą o całej rodzinie. „Podwórka NIVEA” będą kładły nacisk na jakościowe spędzanie czasu z dzieckiem, z dala od telewizora czy komputera. Jednocześnie pozwolą one przenieść się współczesnym rodzicom  do czasów, w których sami bawili się na podwórku.


Jak to się zaczęło?

NIVEA zapewnia nie tylko kosmetyki do pielęgnacji skóry, ale również wspiera rozwój rodzin oraz lokalnych społeczności. Marka jest autorem m.in. takich kampanii jak „Błękitne Żagle”, „100 placów zabaw na 100 lat NIVEA” czy „Szkółki piłkarskie NIVEA”. Programy te cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i co ważne, oddolnym zaangażowaniem ze strony lokalnych społeczności. Jak wyjaśnia General Manager NIVEA Polska – Katarzyna Milanovic – „Polacy od lat darzą naszą markę ogromnym zaufaniem. Jesteśmy blisko nich nie tylko z naszymi produktami, ale również wspieramy ich w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu. Już od 15 lat angażujemy się w akcje CSR, które przyniosły Polakom wiele radości i sprawiły, że my jako pracownicy NIVEA Polska, czujemy się jeszcze bardziej zaangażowani w to co robimy.” Dotychczasowe doświadczenie marki stoi u podstaw tegorocznej odsłony programu CSR.

 


 

NIVEA dla rodziny

NIVEA jest obecna w życiu polskich rodzin od lat. To właśnie rodzina od zawsze była nadrzędną wartością wpisaną w jej filozofię. Dlatego też w tym roku marka przyjrzała się temu, ile czasu polscy rodzice poświęcają swoim dzieciom i w jaki sposób spędzają wspólny czas. Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie NIVEA Polska przez Millward Brown wskazują na stosunkowo długi czas spędzany z rodziną – średnio 4 godziny w dzień powszedni i 7 godzin w weekend. Jeśli jednak spojrzymy na badania Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) zobaczymy, że większość wspólnego rodzinnego czasu przeznaczana jest na opiekę nad dzieckiem, natomiast czasu, w którym rodzice bawią się z nim, wspólnie uczą czy przygotowują posiłki jest znacznie mniej. Zapracowane mamy poświęcają dziecku średnio 67 minut w ciągu dnia, a ojcowie 40 minut.

Wiemy jakie to ważne

Badania przeprowadzone przez markę stały się podstawą do stworzenia projektu, który pozwoli rodzinom spędzać wspólnie czas w sposób jak najbardziej jakościowy i zainspiruje rodziców do odkrywania nowych form zabawy z dziećmi. NIVEA wierzy, że wartościowy czas daje okazję do zbudowania prawidłowych relacji z maluchem i przekazania mu podstawowych wartości. Jest także fundamentem, na którym budują się późniejsze relacje dziecka z najbliższą rodziną oraz rówieśnikami. Projekt „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw to wyjątkowa inicjatywa, która nie tylko łączy pokolenia, ale również daje szerokie spektrum możliwości wspólnych zabaw, wykorzystując sprawdzone, tradycyjne aktywności, które są dobrze znane współczesnym rodzicom.


„Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsca Zabaw

W ramach akcji, NIVEA Polska wybuduje 40 wyjątkowych Rodzinnych Miejsc Zabaw na terenie całego kraju. „Podwórko NIVEA” stanie się retro-nowoczesnym placem zabaw, który za pomocą zastosowanych elementów będzie odpowiadał na potrzeby dzieci w różnym wieku oraz nawiązywał do klasycznych zabaw, popularnych w czasach dzieciństwa współczesnych rodziców, takich jak: gra w klasy, skakanka  lub zabawa na trzepaku. Dzięki temu, miejsce to będzie czymś więcej niż tradycyjnym placem zabaw dostępnym wyłącznie dla dzieci. „Podwórko NIVEA” to jedyne takie miejsce, gdzie rodzice będą mogli aktywnie uczestniczyć w zabawie, którą sami doskonale pamiętają ze swojego dzieciństwa. Elementy obecne w Rodzinnych Miejscach Zabaw zostaną przystosowane zarówno dla dużych jak i małych, co jeszcze lepiej pozwoli zintegrować rodzinę i zapewni jej niezapomniane przeżycia.

 


Marka NIVEA, w ramach realizowanego projektu, pragnie również aktywizować społeczności lokalne do pracy na rzecz wspólnego dobra. Ostatecznie lokalizacje Rodzinnych Miejsc Zabaw całkowicie zależą od mieszkańców. W pierwszym etapie konkursu gminy lub spółdzielnie mieszkaniowe zgłaszają swój udział w konkursie, następnie mieszkańcy mogą oddawać głosy za pośrednictwem strony internetowej. Wygrywają lokalizacje, które zbiorą największą liczbę głosów. W ten sposób „Podwórko NIVEA” będzie nie tylko wyjątkowym miejscem na mapie rodzinnych spotkań, ale również wymiernym efektem wspólnych działań, prowadzonych w ramach małych społeczności.

Mechanizm konkursu

Przystąpienie do akcji jest bardzo proste. Wystarczy w okresie od 1 lutego 2015 r. do 31 marca 2015 r. zachęcić swoją gminę lub spółdzielnię mieszkaniową do wzięcia udziału w konkursie. Następnie, gminy oraz spółdzielnie przesyłają swoje wnioski w formie wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego do siedziby Organizatora Konkursu. Przed wypełnieniem Formularza warto zapoznać się z Regulaminem Konkursu, dostępnym na stronie akcji www.nivea.pl/podworko.

Głosowanie na zwycięskie lokalizacje odbędzie się za pośrednictwem specjalnie stworzonej platformy internetowej www.nivea.pl/podworko i trwać będzie od 1 kwietnia do 31 maja. Po zakończeniu głosowania, 40 lokalizacji z największą liczbą głosów, otrzyma „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw, ufundowane przez markę NIVEA.

 

 

 



Kategoria: Aktualności | Źródło:  Redakcja Kulturalnie.waw.pl | Cena:  darmowa
Kolportaż:  internet




comments powered by Disqus



redakcja / kontakt | reklama | linki | regulamin i polityka prywatności| korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies
--